Klacht: geen bevestiging van betaalregeling

op 06 oktober 2016 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na een uitspraak van de rechtbank , moet ik voor de tweede keer een bedrag betalen , eerste betalingen zijn gedaan aan Essent energie.
dat geld is ergens verdwenen . maar het zelfde schijnt nu te gaan gebeuren met Webcasso (direct pay).toen we het voorstel deden van de betaal regeling , hadden we binnen een paar uur antwoord op onze e-mail. maar na de eerste betaling, een groot bedrag , waar we tevens de bank afschrift hebben toe gestuurd , zwijgen ze in alle talen .
ik denk hier zelfs aan oplichterij . en het is onbeschoft niets meer te laten horen.

Gewenste Oplossing:

als ik een bevestiging ontvang van de regeling die we onderling hebben afgesproken. en een overzicht van de gedane betalingen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 13 oktober 2016 om 14:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door a.fladderak