Klacht: Geen bevestiging ontvangen via de mail

op 19 maart 2017 over Weekendjeweg.nl in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmorgen geboekt voor een midweek. Maar geen bevestiging ontvangen. Toch vanmiddag nog even gebeld dat we geen mail ontvangen hadden. Nu is het bij hun niet doorgekomen en kunnen we niet meer boeken. De datum is niet meer beschikbaar.

Gewenste Oplossing:

Als we deze vakantie toch nog kunnen gaan tegen die prijs

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Weekendjeweg.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Weekendjeweg.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Weekendjeweg.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Weekendjeweg.nl

Heeft op 20 maart 2017 om 11:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Wessels,

Naar aanleiding van het persoonlijke contact dat wij hebben gehad met uw partner, hebben wij aangegeven vandaag contact op te nemen met het park. Vanochtend heeft het park ons medegedeeld dat wij alsnog een reservering mochten maken en hebben wij de reservering voor u gemaakt. De reservering is zojuist per e-mail aan bevestigd.

Met vriendelijk groet,
Weekendjeweg.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Hannekewessels