Klacht: Geen betalingsregeling willen treffen.

op 12 september 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Door financiële problemen na persoonlijke omstandigheden kon ik niet in één keer het verschuldigde bedrag betalen. Nadat ik contact zocht 8 juni betreft mijn dossier kreeg ik de volgende reactie:

“Hartelijk dank voor het toezenden van uw e-mail. Wij kunnen u als volgt berichten.Helaas is het in deze fase van het traject niet mogelijk een regeling te treffen.
U dient het volledig openstaande bedrag ad € 518,16 uiterlijk 12.07.2017 te voldoen.
Indien u niet tijdig voldoet aan uw betaalverplichting zal op 19.07.2017 de zitting bij de rechtbank doorgaan.

Met vriendelijke groet,

Webcasso B.V.
J. Verstraten”

Nu heb ik afgelopen week weer een e-mail gestuurd met dezelfde vraag en kreeg ik wederom dezelfde reactie:

“Hartelijk dank voor het toezenden van uw e-mail. Deze e-mail hebben wij in goede orde ontvangen. Wij kunnen u als volgt berichten.

Helaas is het in deze fase van het traject niet mogelijk een regeling te treffen. De procedure is in behandeling bij de rechtbank. U dient het volledig openstaande bedrag ad € 635,16 per omgaande te voldoen.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd

Met vriendelijke groet,

Webcasso B.V.
Melisa Mekic”

Het is erg jammer dat het bedrijf om de website claimt in oplossingen te denken, maar in de praktijk lijkt het wel anders te gaan. Het is niet mogelijk voor mij om het gehele bedrag in één keer te betalen en dat weten ze. Toch willen ze geen betalingsregeling treffen tot twee keer toe. Hierop volgt dat ik alleen maar meer in de problemen kom.

Gewenste Oplossing:

Het zou fijn zijn als ik een betalingsregeling zou kunnen treffen zodat dit dossier afgehandeld kan worden en dit stuk stress van mij afvalt. Verder hoop ik dat andere mensen die hetzelfde probleem hebben, ook een oplossingen kunnen krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 13 september 2017 om 12:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ryanedgie