Klacht: Geen betalingsregeling mogelijk bij hoog openstaand bedrag.

op 29 augustus 2017 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een vordering lopen bij Directpay.
Deze bedraagt €297,07.
Meerdere malen gevraagd voor een betalingsregeling.
Echter als je deze instantie belt komt er gelijk een bandje dat er geen betalingsregeling mogelijk is. Belachelijk.
Elk incassobureau heeft betalen in termijnen behalve Directpay.
Aan de telefoon zijn ze ronduit bot en wimpelen je heel snel af.
Zoek het maar uit en zorg maar dat je betaald en anders je dagvaarding maar afwachten.
Zeer slechte zaak!!

Gewenste Oplossing:

Als ik een betalingsregeling kan treffen over het bedrag zonder dagvaarding!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 30 augustus 2017 om 10:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Directpay

11 maanden geleden - Geachte, De brieven zijn verzonden aan het adres wat wij van onze opdrachtgever hebben ontvangen. Een betaalregeling is helaas niet mogelijk.

Reactie van de melder van de klacht B85

11 maanden geleden - Eén brief heb ik ontvangen. Van 31.05.2017. In deze brief was het NIET meer mogelijk om een regeling te treffen. De brieven ervoor heb ik gewoonweg niet ontvangen, anders had ik WELDEGELIJK een regeling getroffen! Zeker voor zo'n hoog bedrag! Hoe gaan we hier uitkomen zonder dat een rechtbank er aan te pas gaat komen????

Bericht van Directpay

11 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht, wij hebben de post wel verzonden naar het bij ons bekende adres. Wij wijzen u erop dat het uw taak als consument is om zorg te dragen voor de juiste contactgegevens. Wij kunnen u niet helpen met een betaalafspraak.

Heeft op 04 september 2017 om 17:28 geantwoord

Prima!
Dan blijft mijn klacht hier staan, omdat ik niet vind dat mijn klacht is opgelost! Aangezien ik maar 1 brief heb ontvangen!

Bericht van Directpay

11 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw reactie, de brieven zijn wel naar het adres verzonden. Waarom u er maar een heeft ontvangen is iets waar wij geen verklaring voor hebben maar dat zou ook een zaak zijn van de post.nl. U stelt de klacht niet af te sluiten echter hebben wij met alle respect meermaals aangegeven dat de klacht ongegrond is en dit ook gemotiveerd toegelicht. Voor ons is de klacht dan ook gesloten en zo zullen wij dit in onze administratie kenmerken.

Reactie van de melder van de klacht B85

11 maanden geleden - Hoe lang heb ik nog de tijd om te betalen???

Bericht van Directpay

11 maanden geleden - Geachte heer /mevrouw , Wij begrijpen dat u zich in deze situatie onbegrepen en onrechtvaardig behandeld voelt. Wij willen u hierbij in ieder geval verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ervaren. Wij hebben de zaak bekeken en kunnen u het volgende aangeven. Het dossier is op 30-06-2017 overgedragen aan het incassobureau Webcasso B.V. uw klacht is van na deze tijd, wij kunnen in deze helaas dan ook niets voor u betekenen. Wij verzoeken u dan ook in contact te treden met Webcasso B.V. en daar navraag te doen over het openstaande bedrag. U kunt hen bereiken op het telefoonnummer 0180- 691 630 het dossiernummer is u reeds bekend. Wij hopen dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Direct Pay Services B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door B85