Klacht: Geen betalingsregeling mogelijk

op 25 juli 2017 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb contact gehad met direct pay, om een betalingsregeling te treffen. Deze vordering ligt inmiddels bij het incasso buro van direct pay. Hiermee is het niet mogelijk om een betalingsregeling te treffen, het openstaande bedrag moet binnen een week volledig betaald worden en anders wordt het een rechtszaak.
Een belachelijke situatie wij willen als werkgever een van onze werknemers helpen met zijn financiële problemen maar vanuit directpay incasso is er geen enkele mogelijkheid.

Gewenste Oplossing:

Het treffen van een betalings regeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 25 juli 2017 om 17:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Regelen