Klacht: Geen betalingsregeling kunnen treffen

op 09 augustus 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Het gaat om het volgende, ik heb verwoede pogingen gedaan via bellen en mailen met dit bedrijf over mijn probleem dat ik het geeiste bedrag deze maand niet in 1 keer aan hun kan overmaken van €274,71.
Ik deze maand al een grote vordering heb bij de gemeente Den Haag van €600 euro anders beslaglegging.
Ik had de hoop dat ze dit wel konden begrijpen en ik wel bereid ben te betalen.
Daar waar ik toch ook nog eten moet met een zoon van 8, en tanken zonder die 2 geen werk geen inkomen met alle gevolgen vandien.
Maar ik ben verplicht dit nu wel te doen of het anders laten passeren bij de rechtbank daar me verweer en mogelijk nog meer onkosten en dan wel een betalingsregeling want die beste rechter gaat dit wel begrijpen.
Maar ik zit niet op een rechtzaak begin september te wachten, voor wat begrip en een betalingsregeling.
Het kost veel me al veel energie al die extra druk en spanningen.
Vr gr N de Best

Dat ik uit me vervelende situatie gehaald wordt met dat zeer onverschillig zooitje bedrijfsvoering wat Webcasso heet. En dat het hele zaakje daar maar eens verteld wordt dat ze wat meer begrip en ruimte aan de mensen bieden.
Want ik lees niet anders dan dit soort klachten op internet over hun.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 11 augustus 2017 om 14:00 geantwoord

Geachte heer /mevrouw ,

Allereerst hartelijk dank voor uw geduld en begrip. Wij begrijpen dat u zich in deze situatie onbegrepen en onrechtvaardig behandeld voelt. Wij willen u hierbij in ieder geval verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Wij hebben uw klacht zojuist per mail behandeld en opgelost. Wij hopen dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost.
Mocht u toch nog vragen of opmerkingen hebben neemt u gerust contact met ons op.

Webcasso BV.

Alle klachten die gemeld zijn door Ellen-1971