Klacht: geen betalingsregeling

op 09 mei 2017 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

kan en mag geen betalingsregeling treffen ze zijn bot en komen dreigend over telefoon eerst met medewerker gesproken kon regeling treffen gevraagd om bevestigins mail 2 weken niets gehoord zelf terug gebeld kreeg te horen dat ik te laat was met terug bellen terwijl er wel telefonisch was afgesproken over een regeling maar nooit per mail een bevestiging gekregen en nu zeggen ze dat het niet kan en dreigen ze met een rechter

Gewenste Oplossing:

ik wil gewoon een betaling regeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 09 mei 2017 om 16:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door hisar67