Klacht: Geen Betaling van GGN

op 22 april 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn klacht naar ggn ik heb al langer tijd een probleem met ggn en fit for free ik heb altijd in het gelijk gestaan, maar ggn wou zijn slag eruit slaan door toch achter fit for free te staan voor 35 euro.nou weten we van incassobureaus dat ze altijd bij willen verdienen door hoge kosten bij te voegen.

nou is het zo uit de hand gelopen toen der tijd dat het bedrag inmiddels was opgelopen tot €500+ dat terwijl ik alle bewijsstukken van de zaak tussen mij en fit for free aan GGN had verstuurd.

Ik werkte voor een uitzendbureau en kreeg een email dat GGN beslag had gelegd op mijn loon waarop ik meteen GGN had gebeld
ik vroeg ze de zaak te herzien in het bijzijn van een advocaat en rechter GGN wou hier niets van weten en deelde mee de beslaglegging voort te zetten.

Zonder rekening te houden dat ik een huis heb te betalen,huur en gas licht etc ik had een advocaat ingeschakeld in oktober 2015 weet de exacte datum niet uit mijn hoofd op 17 maart 2016 heb ik de uitspraak en vonnis gehad dat ik in het gelijk bent gesteld en dat ggn mij alles terug moet betalen. Nu is het inmiddels 22-04-2016 en hebben ze me nog steeds niet uitbetaald na meerdere malen contact te hebben gehad met GGN blijven ze me sturen van de kastje naar de muur een vrouw van de GGN heeft mij maandag verteld dat ik of vandaag 22-04-2016 mijn geld gestort zou worden of op aanstaande maandag 25-04-2016.

Na een ander collega vandaag te hebben gesproken blijk daar dus niets van waar te zijn mijn zaak is nog niet eens door GGN in behandeling genomen vandaag pas heeft weer een ander collega van een de persoon die ik vandaag heb gespoken dat ze het “proberen” op te pakken vandaag na dit te hebben gehoord was ik natuurlijk furieus ik moet wel meteen betalen en wanneer zij mij uit moeten betalen moet ik achter mijn geld aan omdat hun niet echt zin hebben gehad om met mijn zaak bezig te houden.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ze mijn geld maandag nog hebben overgemaakt het is mijn geld en het duurt mij gewoon te lang om even aandacht te besteden aan mijn zaak.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 29 april 2016 om 12:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is door onze klachtenafdeling in behandeling genomen. De financiële administratie heeft vandaag de bedragen betaalbaar gesteld. Ter bevestiging hebben wij u zojuist een email gestuurd. Wij beschouwen de klacht als afgehandeld.

Met vriendelijke groet,

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door Johnssonn