Klacht: Geen betaling binnen

op 19 oktober 2011 over Medion in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hadden aan medion gevraagd om onze laptop met spoed te maken,reactie van medion geen garantie, via mail te horen gekregen dat de kosten € 249.= zullen bedragen wij vonden dat veel geld maar ja een nieuwe is duurder dus € 249.= overgemaakt.Vervolgens kregen wij een factuur van € 250.=
de € 249. = waren al binnen, maar de laptop was nog niet gerepareerd omdat die € 1.00 verschil niet binnen was.Dus na 4 weken hebben wij maar eens gebeld waar onze laptop was, die moest toen nog gerepareerd worden.
De eerste keer een MEDION gekocht maar ook de laatste keer.!!! SCHANDE SCHANDE

Gewenste Oplossing:

Even een mailtje sturen dat er € 1.00 te weinig betaald is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Medion in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Medion een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Medion

Heeft op 24 oktober 2011 om 12:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Onze excuses dat we niet aan hebben gegeven dat er € 1,- te weinig betaald was. Hierdoor heeft alles inderdaad veel te lang geduurd.

Alle klachten die gemeld zijn door jan knol