Klacht: Geen bestelling ontvangen

op 15 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou mijn bestelling bezorgd worden in de middag door DHL. We waren niet thuis. Op mijn werk zag ik dat het rond half 2 bezorgd was. Met mijn achternaam als handtekening. Dat kan niet want we waren niet thuis! Toen ik thuiskwam om 18u heb ik echter niets aangetroffen. Ook niet bij de buren. Hoe gaan we dit oplossen? Want blijkbaar heeft de chauffeur gewoon mijn naam gebruikt. Maar niets bezorgd.

Als mijn bestelling netjes bezorgd wordt. Of nogmaals proberen de dag erna. Of bij de buren die vaak thuis zijn. Of een afhaalpunt. Genoeg opties lijkt mij!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 15 september 2016 om 18:17 geantwoord

Goede avond,

Volgens mijn gegevens is het pakket inderdaad afgeleverd, enorm vervelend dat dit gemeld staat, terwijl u niks heeft ontvangen! Ik wil u adviseren om dit ook bij de verzender te melden, de verzender kan namelijk een onderzoek hiervoor starten om er zo snel mogelijk achter te komen waar het dan is afgeleverd.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Heeft op 20 september 2016 om 13:06 geantwoord

Heb al gemaild naar de verzender maar hoor geen terugkoppeling. Bovendien vind ik het vreemd dat het probleem afgeschoven wordt naar de verzender. DHL moet het leveren toch? Dan moet daar de oplossing vandaan komen. Dit is geen oplossing. Mijn naam is ingevuld terwijl we niet thuis waren, dat is vervalsing en misbruik maken van mijn naam! Als er niemand thuis is kan er ook niets geleverd worden of zet de DHL het dan gewoon voor de deur? Dat zou een hele slechte zaak zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door MvdVeen