Klacht: geen bestelling binnen

op 18 december 2017 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

heb vorige week een eetkamerstoel set van 6 bij vida xl besteld en een stofzuiger.
alles stond op voorraad. 2 dagen later kreeg ik een doos thuis. met alleen 2 stoelen. met vida xl gebeld, was de rest niet op voorraad en stofzuiger ook niet meer. heb voor mijn geld gevraagd. hebben hun netjes alleen van de stofzuiger gestort.
wij zijn inmiddels bijna een week verder, en moest steeds achteraan waar de rest is gebleven.
de ene keer hoor ik donderdag of vrijdag. zijn wij nu op maandag. heb ik weer contact genomen. hoor ik nu dat bij bestelling is in de magazijn blijven hangen. en het zou binnen 3 dagen geleverd worden
ben heel erg ontevreden hoe het is gegaan. en besteld nooit meer wat bij vidaxl

wanneer ik mijn bestellen morgen in huis heb. heb genoeg gewachte.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van vidaXL

4 maanden geleden - Beste mevrouw Jansen, Wij betreuren het zeer dat u tot op heden maar 6 van de 2 stoelen heeft ontvangen. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan. Wij zullen dit zo snel mogelijk oppakken en zullen vandaag nog telefonisch contact met u opnemen om dit te bespreken. Bedankt voor uw geduld en onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team vidaXL

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 19 januari 2018 om 14:07 geantwoord

Beste mevrouw Van Ampt,
Naar aanleiding van uw eerdere beoordeling bij Klacht.nl berichten wij u.
In uw eerdere beoordeling heeft u aangegeven dat u niet tevreden was met onze service en kwaliteit van het bed.
U heeft inmiddels contact gehad met onze klantenservice en hopen wij dat het probleem/klacht naar tevredenheid is opgelost.

Graag wil ik u uitnodigen om opnieuw een beoordeling in te vullen. Wij zijn benieuwd naar uw huidige ervaring met ons en willen u vragen dat met ons te delen. In uw e-mail heeft u zojuist een bericht ontvangen met de uitnodiging om ons opnieuw te beoordelen.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking en nogmaals onze excuses voor al het ongemak.

Ik wens u nog een prettige dag!

Alle klachten die gemeld zijn door rjj20