Klacht: Geen bestelling

op 11 januari 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Krijg het opgestuurd. Het was besteld op mijn adres en mijn mail.
Naam klopt niet!
Kreeg een mail binnne en heb meteen gereageerd dat ik niks had besteld. Eindstand krijg k het pakket binnen maar ik was zelf niet thuis dus een vriend heeft het blijkbaar aangenomen en ondertekend. Nu na 1000 mailtjes heen en weer. Moet ik aangifte doen voor identiteitsfraude en met die aangifte kan ik het factuur en al annuleren. En dan moet k het alsnog opsturen.
Dus ik zeg k stuur het wel terug ga niet aangifte doen en vervolgens toch alles weer zelf doen.komt op het zelfde neer.
En verzendkosten zijn voor mii zelf ook nog ..pure oplichters

Retourkosten moet betaald worden door de verkoper! En alles na checken voor er een bestelling wordt gedaan! Kan zo ook 10 dingens bestellen op een adres en naam.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bralex een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bralex

Heeft op 27 februari 2017 om 15:14 geantwoord

Geachte N Acar Cuc,

Allereerst excuses voor het ongemak met het laat reageren op uw klacht. Dit komt omdat wij nog maar net actief zijn op Klacht.nl.

U geeft aan dat u geen bestelling heeft geplaatst, echter hebben wij wel een bestelling binnengekregen met uw gegevens. Naar aanleiding daarvan zullen wij het pakket verzenden.

Omdat wij dit een kwalijke zaak vinden hebben wij in het e-mailverkeer wat wij hebben onderhouden aangegeven dat u een proces-verbaal dient op te maken van ID fraude. Dit is belangrijk omdat u dit dan ook in de toekomst kan voorkomen.

Indien u een proces-verbaal kan overleggen, kunnen wij u een antwoordnummer geven zodat u kosteloos kan retourneren.

Het blijft overigens wel u verantwoordelijkheid als u de aangeboden oplossing weigert en daarom helaas niks voor u kunnen betekenen.

Wij willen u verzoeken om zo spoedig mogelijk een proces-verbaal aan te leveren zodat wij u een antwoordnummer kunnen verschaffen. Als het pakket dan in goede order retour is gekomen, zullen wij per direct uw factuur annuleren.

Laura
Bralex Webshops B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door Cuc