Klacht: Geen bestelcode ontvangen voor raceauto Max Verstappen

op 02 oktober 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Met een volle spaarkaart, wilde ik (vandaag) een bestelcode ontvangen. In de supermarkt gaven ze aan dat de raceauto\’s op zijn. De laatste zegels had ik afgelopen zaterdag ontvangen, maar helaas had ik toen mijn spaarkaart niet bij me šŸ™ . Lees ik net op de site van Jumbo dat ik ook kan meedingen naar een cap… Terwijl ze in de supermarkt me er niet op hebben gewezen en!!! geen bestelcode wilden afgeven.

Gewenste Oplossing:

Dat ik alsnog de gelegenheid krijg om de raceauto te bestellen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BorisTom