Klacht: geen bericht na fout verzending

op 09 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vorige week zaterdag heb ik bij rugby-shop schoenen besteld. De maandag erop kreeg ik een bericht dat ze in behandeling waren genomen en diezelfde avond dat ze geshipped waren. Echter zijn de schoenen nooit aangekomen. Nu blijkt dat er ik mijn adres gegevens een fout stond. Namelijk de postcode waar ik in plaats van aan 4 een 5 had getypt. Eigen stomme fout, dat besef ik, maar wat ik wel raar vind is dat ik helemaal geen bericht hierover heb gehad. Ik heb contact opgenomen met de rugby shop, zij sturen hem weer op als het pakketje terug gestuurd is.
Ten eerste baal ik erg dat ik mijn schoenen niet op tijd had, maar dat is mijn eigen fout. Daarnaast klopte de straatnaam en huisnummer etc wel gewoon en vind ik het vooral heel vervelend dat ik van DHL niks heb gehoord dat het adres niet klopte!

Het is in principe opgelost dankzij rugby-shop, maar een berichtje of iets in die richting zou erg fijn zijn geweest.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 09 oktober 2017 om 15:54 geantwoord

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht.
U geeft aan dat u het jammer vindt dat er geen berichtje wordt gestuurd op het moment dat er sprake is van een foutief adres. U kunt uw zending volgen via track & trace, hier zal een melding gemaakt worden op het moment dat uw zending niet bezorgd kan worden in verband met een fout in het adres.

Hopelijk zult u de zending binnenkort alsnog ontvangen.

Janneke DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Daantjev