Klacht: geen bereikbaarheid seetickets

op 30 oktober 2011 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week ontving ik een kortingscode voor een tweede theaterkaartje gratis. Enkel telefonisch via seetickets te kopen. Inmiddels 6 telefoontjes later en €30,- armer en nog altijd geen kaartje kunnen bestellen. Er wordt aangegeven dat de wachttijd 5 minuten is en een half uur later sta je nog steeds in de wacht à 45 cent per minuut.

Gewenste Oplossing:

Graag zie ik de telefoonkosten in mindering gebracht van de kaartjes die ik probeer te bestellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eventim

Heeft op 10 juli 2012 om 16:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

See Tickets streeft naar een spoedige afhandeling van alle inkomende (reserveer-)gesprekken. We werken daarom met een optimale bezetting van ons Customer Contact Center.
De te verwachten wachttijd wordt voorafgaande aan het telefoongesprek medegedeeld. Wanneer deze hoog is, wordt geadviseerd het bellen tot een later tijdstip uit te stellen.
Het spijt ons ten zeerste indien de wachttijd langer is geweest dan u wellicht van ons gewend bent.

Alle klachten die gemeld zijn door nikkivdberg