Klacht: geen bereikbaarheid

op 04 september 2018 over Easyterra in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In junijuli een auto gehuurd via Easyterra en gebeld ( toen kreeg ik wonderbaarlijk genoeg nog iemand aan de telefoon ) over voorwaarden van de verzekering. Meestal proberen ze aan de balie een dure verzekering te verkopen. Van Easyterre hoorde ik dat je dat vooral niet moet doen. Via hen ben je verzekerd. Nu heb ik een zeer klein krasje opgelopen en daarvoor is € 600 euro ingehouden. Ik wil dat vanaf mijn vakantie regelen met Easyterra maar tot nu krijg ik geen contact met ze.
Als ik bel wordt ik er na 10 min uit gegooid. Zeer zuur en slecht. Wat kan ik doen.

Gewenste Oplossing:

Als ik een medewerker te spreken krijg en deze schadezaak kan regelen.
En natuurlijk schadeloos wordt gesteld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Easyterra over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Afdelinggeluk