Klacht: Geen bereik in het buitenland

op 27 oktober 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er worden wel netwerken aangeboden maar zodra je deze probeerde te selelecteren geeft deze aan geen netwerk meer het mobiele net werk is niet langer beschikbaar ik heb de keuze uit een stuk of 6 netwerken maar overal geeft hij hetzelfde aan. Nu las ik op forums dat er een blokkade op zou zitten mij is hier niets van bekend. Hoop dat jullie een oplossing hebben hoe ik mijn mobiel iPhone alsnog kan activeren in het buitenland.

Gewenste Oplossing:

Dat ik gebeld en gebeld kan worden in het buitenland

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 27 oktober 2011 om 16:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Volgens onze gegevens is er nog geen contact opgenomen met de klantenservice hierover. Voor informatie en ondersteuning bij mobiel bellen in het buitenland kan de klant contact opnemen met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Ook via de Virtuele Assistent is informatie beschikbaar over bellen in het buitenland.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Ttien