Klacht: geen begeleiding op de luchthaven van Las palmas

op 21 januari 2014 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn op 6 jan. vanaf Rotterdam Airport met Transavia naar Las palmas gevlogen.Vervolgens zijn wij naar het door ons geboekte hotel escorial gebracht. Op 7 jan. s`morgens om 7.30 hoorde ik mijn telefoon een sms je wij lagen nog heerlijk in bed want in nederland is het dan een uur later. Toen ik op mij telefoon keek zag ik een slecht bericht, mijn schoonzus was overleden. Ik belde het kantoor van neckerman dat was het eerste wat in ons opkwam. de telefoon werd opgenomen en ik vertelde mijn verhaal. belt u later maar want dan ben ik op kantoor. Later gebeld daar had ik erik aan de telefoon, hij vertelde mij dat ik mijn reisverzekering moest bellen. dat hebben wij gedaan en binnen twee uur was alles rond. Wij konden kiezen met welke vlucht wij terug wilde, naar Rotterdam woensdag was niet mogelijk, want die was vol. Wel konden wij woensdagavond naar Amsterdam.Ik heb nog wel contact gehad met erik, wij konden een taxi nemen vanaf ons hotel naar de luchthaven. Om half vijf zijn wij vertrokken uit hotel escorial. Op de luchthaven aan gekomen was er ook een voetbalclub, daar was een jonge vrouw wij dachten dat het een hostess was maar ze hoorde bij de voetbalclub. Ze heeft ons wel de weg gewezen, er was een hostess van nekermann aanwezig die nam niet eens de moeiten om bij de incheckbalie te gaan staan, om de reizigers te helpen. Omdat ik in een rolstoel zit had het wel zo fijn geweest als ze ons even geholpen had. de reizigers spraken er schande van! uiteindelijk heeft de concurent van Sunweb ons geholpen.Daar waren wij haar heel dankbaar voor!!!!!!!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door didll