Klacht: Geen artikelen ontvangen

Op 3 april een bestelling geplaatst en tot op heden nog geen artikelen ontvangen.

Inmiddels track en tracé code gekregen maar pakket is nog steeds niet gevonden bij PostNL.

Ik krijg rare reacties op mijn mails, geen normale antwoorden en ik wacht nog steeds!

Als ik mijn artikelen heb of mijn geld terug.

Vind het niet normaal dat er zo met mensen wordt omgegaan.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mi-toetie.nl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mi-toetie.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mi-toetie.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mi-toetie.nl

Heeft op 13 mei 2020 om 08:13 geantwoord

Goedemorgen Marleen,

Zoals per e-mail ook uitgelegd, hier nogmaals via Klacht.nl

Het pakket is in handen van PostNL, echter is het op dit moment nog steeds extreem druk op de depots dat er een achterstand is met het scannen van de pakketjes.
Hier kunnen wij helaas niks aan doen en kunnen dit proces ook niet versnellen.We hebben hier al meerdere klachten over gedeponeerd bij PostNL maar ook zij
geven aan te doen wat ze kunnen en helaas geen first in first out policy hanteren.

Ik snap dat het vervelend is maar we vragen alleen om een stukje begrip richting ons omdat dit niet in onze handen ligt.

Mvg,
Mi Toetie

Heeft op 13 mei 2020 om 08:28 geantwoord

Je hebt per e-mail helemaal niets uitgelegd... 1 minuut voordat je deze reactie plaatste kreeg ik dezelfde mail. Ik krijg alleen maar een track en tracé code die niets aan geeft. Na vragen, krijg ik dat mijn bestelling is afgehandeld.. (Dat is afgelopen maandag!). Dus toen is de bestelling bij jullie pas afgerond! Dus nu geen schuld bij PostNL leggen.. Een bestelling duurt geen maand... jullie kunnen beter communiceren en met een goede oplossingtegemoetkoming komen. Ik bestel nooit meer iets bij jullie! Heb dit nog nooit meegemaakt!

Bericht van Mi-toetie.nl

4 maanden geleden - Dag Marleen, wij hebben inderdaad eerst netjes je e-mail beantwoord om vervolgens dezelfde uitleg te geven via hier. Dit komt omdat je zowel per e-mail als via hier communiceert. Wij kunnen op dit moment niks anders voor je betekenen dan wederom een klacht deponeren bij PostNL. Hopelijk wordt je pakketjes snel gescand en mag je deze ook snel ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janenmarleen