Klacht: Geen antwoord op klacht

op 24 maart 2017 over Schwarzkopf in de categorie Verzorgingsprodukten

2 weken geleden heb ik blond M1 gekocht om highlights te maken. Allereerst werkt de kwast al totaal niet, haren begonnen uit te steken waardoor de strepen niet netjes werden. Ook past er niet voldoende verf op om de gehele lijn in 1x te maken. De instructie die er bij zit is niet reeel! Resultaat ws vlekken, geel haar en boven veel lichter dan onder! Direct gemeld maar 2 weken later nog geen oplossing! Inmiddels 75 euro kwijt aan de kapper en nog niet blij!

Vergoeding van de kosten

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Schwarzkopf over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schwarzkopf in behandeling genomen

Bericht van Schwarzkopf

7 maanden geleden - Geachte mevrouw Draaijer, Allereerst onze excuses voor de negatieve ervaring dat u heeft ervaren. Uw dossier is momenteel in behandeling bij de betreffend afdeling. Zodra wij een antwoord ontvangen, nemen wij zeker terug contact met u op. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groeten, Henkel Beauty Care

Reactie van de melder van de klacht Bdr16

7 maanden geleden - Ik heb als oplossing ontvangen een product twv haarverf. Ik heb meerdere keren aangegeven dat dit totaal niet tegemoet komt aan de schade (haar verpest, kapperskosten) er was helaas geen discussie mogelijk.. Ik heb de producten ontvangen maar ben alles behalve blij 😞 Of het goed is opgelost ... nee!

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schwarzkopf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schwarzkopf

Heeft op 04 mei 2017 om 13:42 geantwoord

Heeft op 04 mei 2017 om 15:58 geantwoord

Ik begrijp dat jullie niet uitbetalen maar de schade is zoveel hoger dan dat product. Ik ben nog steeds van mening dat jullie reclame / instructie misleidend is.

Alle klachten die gemeld zijn door Bdr16