Klacht: Geen antwoord op email

Just mi op 09 december 2021 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Ik heb vesting finance een vraag gestuurd per email, maar tot op heden geen antwoord mogen ontvangen, helaas.
Het zou fijn zijn als vesting finance de email gaat beantwoorden

Mijn vraag per email beantwoorden, zsm

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vesting Finance over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 10 december 2021 om 09:13 geantwoord

Dossiernummer 15122500
29-03-1978

Bericht van Vesting Finance

1 maand geleden - Beste heer, mevrouw, Op basis van uw bericht hebben wij geen dossier kunnen achterhalen. Graag ontvangen wij van u aanvullende informatie zoals het dossiernummer van ons kantoor, uw adres en/of geboortedatum en de naam van de oorspronkelijke schuldeiser(s) zodat wij uw verzoek in behandeling kunnen nemen. Met vriendelijke groet Vesting Finance

Bericht van Vesting Finance

1 maand geleden - Wij hebben uw bericht doorgestuurd naar de afdeling Incasso. Zij nemen uw bericht in behandeling. Vesting Finance

Alle klachten die gemeld zijn door Just mi