Klacht: Geen antwoord krijgen van Booking.com op de gestelde vragen

op 22 augustus 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Via Booking.com geboekt bij Blu Resort Hotel Spa & Sports te Bludenz.
Echter bij aankomst blijkt dit hotel in verbouwing te zijn, waardoor de buiten zwembaden gesloten waren, ook de sauna. Noodgedwongen een ander duurder hotel geboekt in overleg met Boeking.com.
Nu vraag ik aan Boeking.com om een eventuele compensatie, voor de extra gemaakte kosten €55,- voor een duurder hotel + de €15,- geld beloning die we nu mis zijn gelopen. Doordat dit alles veel tijd heeft gekost, was het zwembad bij ons nieuw verblijf inmiddels ook al
gesloten, dus daar hebben we ook niet echt kunnen genieten. Maar nu zegt Boeking.com dat alles naar behoren is opgelost. Echter om het verhaal compleet te maken hadden wij 2 reserveringen (dus 2 kamers) Bij deze personen heeft Boeking.com een compensatie voorgesteld van €25,- Echter bij ons helemaal niets!!! Hoezo meten met 2 maten??

Ik zou graag minimaal de extra gemaakte kosten vergoed willen zien
Dus €55,- en de eerder beloofde beloning van €15,-. Verder maar te zwijgen over de benzine kosten en de dubbele verhuizing van hotel naar hotel, wat veel tijd heeft gekost!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dirk Rijken