Klacht: geen albert heijn folder gekregen

op 13 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 februari 2018 om 14:25 geantwoord

Geachte mevrouw Traets,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat u geen Albert Heijn folder heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Allereerst mijn oprechte excuses voor deze gang van zaken.

Ik heb uw melding doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling zodat hij of zij dit zal bespreken met de betrokken medewerker(s). De melding wordt op de bezorgafdeling besproken en behandeld, u krijgt hier verder zelf geen persoonlijk bericht meer over. Ik ga er vanuit dat de postbezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Nogmaals vriendelijk bedankt voor het doorgeven van uw melding en mijn excuses voor de ondervonden overlast.

Alle klachten die gemeld zijn door mevr traets