Klacht: geen albert heijn folder gekregen

op 13 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 februari 2018 om 14:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Traets,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat u geen Albert Heijn folder heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Allereerst mijn oprechte excuses voor deze gang van zaken.

Ik heb uw melding doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling zodat hij of zij dit zal bespreken met de betrokken medewerker(s). De melding wordt op de bezorgafdeling besproken en behandeld, u krijgt hier verder zelf geen persoonlijk bericht meer over. Ik ga er vanuit dat de postbezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Nogmaals vriendelijk bedankt voor het doorgeven van uw melding en mijn excuses voor de ondervonden overlast.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door mevr traets