Klacht: Geen Albert Heijn en blokker folders met de post

op 20 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 december 2017 om 12:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Driouchi,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat u geen folders van Albert Heijn en Blokker ontvangt. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat hierover reeds door de afzender een melding bij ons is gemaakt. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres zal verbeteren en dat u de folders weer zult ontvangen.
Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL of indien u nog geen folders ontvangt dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Driouchi