Klacht: geen ah folder otvangen

op 18 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 18 februari 2018 om 15:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw van der Kruis.

Uit uw bericht begrijp ik dat u de laatste tijd niet geregeld de AH-folder ontvangt.
Excuses voor het ongemak. Ik zal uw klacht doorzetten aan de verantwoordelijke afdeling met het verzoek te achterhalen waarom u geen folders ontvangt.
Daarnaast zal ik zorgen dat de bezorging van de folders wordt hervat.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice of via Facebook of Twitter.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door wietvanderkruijs