Klacht: Geen AH folder ontvangen

op 02 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zaterdag 30 ju7li ggen folder van AH ontvangen is nog niet eerder gebeurt

Gewenste Oplossing:

als ik de folder in vervolg weer krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 augustus 2016 om 13:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Wink,

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw AH folder niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u wilt weten waarom deze niet is bezorgd.

Wij bezorgen post doorgaans altijd binnen 24 uur, maar soms heeft post wel eens vertraging en wordt het de volgende werkdag bezorgd. Helaas heb ik geen mogelijkheid om de folder alsnog bij u te laten bezorgen, als hij niet alsnog bezorgd is. Als u de folder toch graag wilt hebben, kunt u deze ophalen in één van de winkels of bekijken op internet: www.spotta.nl. Wanneer u de folder meerdere weken niet ontvangt, mag u zeker weer even contact op te nemen. Dan zullen wij hier een melding van maken.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Jentinus