Klacht: geen ah folder

op 12 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Buis, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp dat ik vaak de AH folder niet in de bus krijgt, mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht. Ik maak hier graag een melding van, dan heb nog wat meer informatie nodig. U ontvangt wel andere post, en wanneer heeft u deze folder voor het laatst ontvangen en op welke dag ontvangt u op dit moment deze folder niet? Dan ga ik ermee aan de slag voor u. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Buis, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 13 februari 2018 om 10:46 geantwoord

Geachte mevrouw Buis,

Alle klachten die gemeld zijn door Alfaromeo1.