Klacht: Geen afhaalcode ontvangen

op 04 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat mijn pakket 17-mei werd verstuurd en 18-mei bij mijn huis afgeleverd was daar waar ik niet thuis was en dus een kaartje kreeg. Diezelfde dag ingesteld dat ik hem af ging halen bij parcelstation Prinsenlaan Rotterdam. Ik zou een afhaalcode moeten ontvangen maar dat is tot op heden niet gebeurd, en in de tussen tijd heb ik paar keer gebeld naar DHL en die zeggen dat mag ik een “afhaalcode vergeten” drukken bij het parcelstation. Dat heb ik ook gedaan, maar zie ik “deze dienst is op dit moment niet beschikbaar”…. Wat nu?

Gewenste Oplossing:

Nogmaal versturen?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Beste heer/mevrouw, Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze per 4 juli sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag voor 4 juli uw reactie. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag. Met vriendelijke groet, Manon namens het webcare team van DHL Parcel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 09:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Wij hebben geen reactie meer van u mogen ontvangen. We gaan er vanuit dat deze klacht inmiddels dan al is afgehandeld of langs een andere weg voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij deze de klacht hier op de website.

Met vriendelijke groet,

Carola
Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door yo_yo