Klacht: Geen afhaalcode ontvangen

op 04 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb op dinsdag 27 juni een bestelling gemaakt, welke binnen een werkdag bezorgd zou moeten worden. Ik wilde dat het pakket werd bezorgd bij een parcelstation, aangezien het een cadeau voor een huisgenoot was.

Ten eerste duurde het niet 1 werkdag voordat het pakket bij het parcelstation werd bezorgd, maar 4 werkdagen (het pakket is op 3 juli bij het parcelstation afgeleverd.) Daarnaast heb ik geen afhaalcode ontvangen waardoor ik het pakket alsnog niet op kan halen.

Ik ben tevreden als DHL er z.s.m. voor zorgt dat ik het pakket binnen heb en dat ze daarnaast ook iets van een excuses aanbieden. De gelegenheid om het cadeau te geven is door hun onkunde nu nl. al geweest

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 04 juli 2017 om 13:47 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat het pakket later is bezorgd dan was aangeven en extra vervelend natuurlijk dat u geen code heeft gekregen zodat u het pakket uit het kluisje kunt halen. Ik zie dat het pakket in een van de kluisjes is gelegd die beheert worden door de Buren. Als u geen code heeft ontvangen wil ik u verwijzen naar de Buren zodat zij u de code na kunnen sturen. U kunt hiervoor bellen naar 088 – 332 87 36.

Mijn excuses voor het ongemak.

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door TeunVisser