Klacht: Geen afhaalcode

Verkoperze010 op 17 december 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakket verzonden naar een klant. Het pakket is geleverd naar een locker. We hebben beide geen afhaalcode ontvangen. Ik wil graag zo snel mogelijk een afhaalcode van de locker voor het pakket JVGL06126239001842271702

Gewenste Oplossing:

Ik wil spoedig een afhaalcode

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 17 december 2021 om 17:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Er lijkt iets niet helemaal goed te gaan met deze zending. Zo te zien is het pakket ergens anders geleverd maar ook weer afgehaald. Het lijkt me het handigst als er een onderzoek opgestart gaat worden. Hiervoor kan u het beste even contact opnemen met de afzender, deze kunnen dat voor u doen.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Judith
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Verkoperze010