Klacht: Geen afhaalbericht. Voor pakketje uit china

op 14 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste post NL.

Ik heb een pakketje besteld uit China .
Van Aliexpress. Ik hen deze pakket gevolgd
Met het programma 17 track. Nu heb ik ook contact gehad met de leverancier het blijkt
Dat het pakketje in nederland is . Maar het pakketje is nooit aangeboden of een afhaalbericht hiervoor afgegeven. Ik moet zeggen
Dat dit met regelmaat gebeurt bij mij.

Het pakketje moest afgeleverd worden.
Op pikketkade 55
3071 CR Rotterdam.

Ik hoor graag van jullie
Hoe we dit kunnen oplossen
Mvg R. DOEKHI

Gewenste Oplossing:

Het pakketje aanbieden. Of een afhaalbericht regelen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 juni 2016 om 10:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Doekhi,

Uit uw bericht begrijp ik dat u geen kennisgeving in uw brievenbus heeft ontvangen voor een pakketje wat u besteld heeft en wat uit China moet komen.

Dit is inderdaad niet de bedoeling en hiervoor bied ik u mijn excuses aan. Ik heb uw klacht geregistreerd. Deze zal terecht komen bij de leidinggevende van de bezorger die uw pakket heeft behandeld. U kunt er vanuit gaan dat dit met deze bezorger zal worden besproken. Hopelijk zal dit niet nogmaals voorkomen.

Ik ga er vanuit u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Biharsingh