Klacht: geen afhaal moment

op 22 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bij het afhalen van mijn pakket kon ik het niet mee krijgen bij de gamma in heemskerk. Hier was een storing waardoor het afgehaalde pakket niet ingescand kon worden omdat er een storing was. Ik ben zeer ontstemt en wil zeker morgen bij deze gamma in heemskerk mijn betaalden pakket ophalen. zo nodig wordt dit pakket opnieuw aangeboden op mijn adres.mijn pakket nr is 3slgat1437434. Ik zie vol vertrouwen morgen mijn pakket tegemoed

Gewenste Oplossing:

opnieuw ophalen morgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 augustus 2017 om 13:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Rumping,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u vanwege een storing uw pakket niet hebt kunnen ophalen bij een servicepunt.

Dit is natuurlijk helemaal niet fijn dat dit niet is gelukt en daarom wil ik u mijn oprechte excuses aanbieden. Ik heb voor u gekeken naar de zendign en ik zie dat u de zending op 16 augustus toch heeft kunnen ophalen bij de Gamma. Fijn dat u de zending als nog in ontvangst hebt kunnen nemen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door klooio