Klacht: Geen actie nemen op package 1311 Mobile Crane YT2109221272171437, 3SWLT0013665185

op 27 mei 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ben al ruim een maand bezig om erachter te komen waar mijn pakketje is gebleven, we zijn erachter gekomen dat de fout is gemaakt toen de bezorger het pakketje af moest geven bij ontvanger. Pakketje is nooit afgegeven niet bij mij ook niet bij buren of agentschappen.
DHL wil geen aktie nemen zolang zij geen opdracht krijgen van de afzender. Ik dacht dat de afzender pycpyuria was, maar nu zegt dhl dat het yunexpress is. Als dat zo is wilt u dan DHL opdracht geven dit te onderzoeken, zo niet kunt u mij dan zeggen wat de echte afzender is.
Hartelijk dank voor uw medewerking
Merijn Dalmaijer

Ik zal tevreden zijn als mijn pakketje hier over de drempel komt, en anders dan maar mijn geld terug

Bericht van DHL

2 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor. De afzender is degene waar u uw bestelling heeft geplaatst. U kunt in de meeste gevallen contact met hen opnemen via de site waar u het heeft besteld. Het kan inderdaad voorkomen dat wij een distributiecentrum (bijv. yunexpress) als afzender hebben staan. U kunt zich ook dan echter ook gewoon melden bij het bedrijf waar u het besteld heeft. Heel erg lastig allemaal, hopelijk is het snel afgehandeld. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Charlotte

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 29 mei 2021 om 12:18 geantwoord

Goedemiddag,

Ik zie dat mijn collega uw klacht al behandeld heeft. Ik plaats haar antwoord nogmaals hieronder en sluit de klacht vervolgens af.

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor.

Charlotte

Heeft op 29 mei 2021 om 19:28 geantwoord

Mijn klacht is helemaal niet opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door dallie1956