Klacht: Geen

op 05 juni 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geen

Gewenste Oplossing:

Ik heb geen klacht maar alleen dag de betaling via billink perfect verloopt netjes mijn bestelling ontvangen en de factuur netjes betaald alles geregeld netjes top bedrijf groetjes mark

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 13 juli 2017 om 13:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mark,

Excuus voor de late reactie.

Fijn om te horen het gebruik van Billink als betaalmethode je zo goed is bevallen.

Fijne dag!
Eva

Alle klachten die gemeld zijn door Mark van der linden