Klacht: geen 3d brillen

op 12 oktober 2017 over Panasonic in de categorie Electronica Merken

is toch vreemd..koop je een panasonic 4k 3d tv van toch een behoorlijke prijs van 1200 euro mooie tv scherp beeld maar dan blijkt er zitten geen 3d brillen bij ..dus kun je geen gebruik maken van je product ..zou wat zijn koop je een auto zegt de dealer ja maar er zitten geen banden bij dit om de verkoop prijs laag te houden die moet u als u er gebruik van wild maken zelf aanschaffen…2 brillen kosten al gauw 80 euro dus scheeld het niks met de verkoopprijs wand de koper moet evengoed nog extra geld uitgeven om toch gebruik te kunnen maken van een product wat hij heeft gekocht..denk er dan toch over om hem terug te sturen een ander merk en goedkoper te kopen en ga dit zeker melden bij concumentenbod omdat ik dit zie als een ondeugdelijk product omdat ik er geen gebruik van kan maken zonder extra kosten

als panasonic als nog de brillen erbij levert

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Panasonic

Reactie van de melder van de klacht hartsema

1 maand geleden - Heb vernomen dat Panasonic de klacht niet in behandeling neemt dus..klanten niet serieus neemt? Wel als koper van hun producten maar niet als cliënt die serieus vragen stelde over eigenlijk niet complete producten niet erg netjes voor een bedrijf wat zegt top producten en service levert

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Panasonic nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hartsema