Klacht: geeft geen emailadres om een vraag te stellen over een postpakket dat niet bezorgd is.

op 23 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik wil informeren waar mijn pakje is gebleven. op de contactpagina is de mogelijkheid tot chat, bellen of twitter of brief.
’s avonds is chat en bellen echter niet mogelijk, een brief duurt 10 dagen zeggen ze…
blijft over twitter !!!????
WAAROM kan ik niet per email een vraag stellen ?

wanneer ik een vraag kan stellen aan postnl per email

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte heer Klinkhamer, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Graag wil ik dit toelichten. Overdag zijn wij telefonisch en via chat te bereiken en de andere mogelijkheden zijn om via webcare of schriftelijk contact op te nemen. Het contactformulier staat uit en ik kan ook niet beloven dat deze optie terugkomt. Mocht dit pakket tot op heden niet zijn aangekomen dan wil ik dit graag voor u bekijken. Zou u mij hiervoor dan de barcode van dit pakket nog willen sturen? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht sADJas

11 maanden geleden - De barcode van mijn pakket is 3SOPKD7407720 zeer merkwaardig dat via een externe klachtensite ik wel een reactie krijg, maar dat dit niet mogelijk is met een mail direct naar postnl !

Heeft op 23 oktober 2017 om 14:19 geantwoord

Geachte heer Klinkhamer,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik zie dat het door u verstuurde pakket al een erg lange tijd onderweg is. Mijn excuses voor dit ongemak. Ik heb u per e-mail een navraagformulier gestuurd, zodat wij kunnen onderzoeken waar het pakket gebleven is. Na ontvangst van het formulier kan het onderzoek van start gaan en zult u binnen 12 werkdagen een reactie ontvangen. Ik wil u vragen om dit af te wachten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft op 18 december 2017 om 22:08 geantwoord

Vlak na de melding bij PostNL ben ik met vakantie gegaan...
Na bellen op 9 december bleek dat er niets gedaan was met het formulier en er nog niet gezocht was naar mijn pakje... ik kreeg doodleuk de melding dat het weer 12 werkdagen gaat duren voor ik wat te horen kreeg. Na aandringen bij de medewerker zegde hij toe dat hij er spoed bij zou zetten, en dat ik op de hoogte gehouden zou worden.
Inmiddels is het pakje al 2 maanden \"onderweg\"... de kans dat het gevonden gaat worden lijkt me inmiddels minimaal.
Op de vraag of ik in aanmerking kom voor vergoeding... Helaas dat is bij verzenden met Track&Trace niet inbegrepen...
Kortom NIET tevreden, ben aan het kijken naar andere mogelijkheden om mijn pakjes(toch wel zo'n 100 per jaar) te versturen

Alle klachten die gemeld zijn door sADJas