Klacht: gedumpte post

op 04 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vanavond was ik getuige bij twee “jongetjes” (Ik schat 13 jaar) die hun post bij ons naast de weg in de sloot hebben gedumpt. En nu ligt onze sloot vol met niet bezorgde post.

Als deze desbetreffende post "bezorgers" worden ontslagen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer Algra, Uit uw bericht begrijp ik dat u heeft gezien dat er twee jongens post in de sloot hebben gedumpt. Gezien de hele jonge leeftijd lijkt het erg sterk dat dit medewerkers zijn van PostNL. Wij nemen geen jongens van 13 jaar aan. Ik denk dat dit eerder folderbezorgers zijn. Staat er een PostNL logo op die poststukken? Ik hoor het graag van u Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice Met vriendelijke groet, PostNL

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer Algra Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 18 mei 2016 om 11:01 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door WytseAlgra