Klacht: Gedreig zonder een oplossing

op 29 mei 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Mijn klacht over deze incasso lui is dat het adres waar het naar toe was goedgekeurd was door de persoon in kwestie aangezien ik daar door een flinke ruzie niet meer kom en die iedere keer zei tegen mij dat het betaald was kreeg ik deze lui van dat adres aan me deur.
Het betrof een bestelling bij de agressieve zaak pleinshoppen wel weet ik dat we daar nooit meer iets van afnemen.
En gelijk overal mee dreigen ik vind dit zo schofterig en zal ook een klacht in dienen bij de deurwaarders branche waar je je klacht kwijt.
Wat dit voor een agressieve club is ik wil dit graag netjes oplossen.
Maar blijkbaar kan dit dus niet.

Mijn oplossing is dit te bespreken adres te wijzigen en een regeling af te spreken.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Directpay

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Directpay

7 maanden geleden - Geachte heer/ mevrouw, Uw klacht is doorgezet naar de juiste afdeling. Zij nemen uw klacht verder in behandeling. Zij zullen middels een privébericht contact met u opnemen. Indien u nog verdere vragen of opmerkingen hierover heeft dan verzoeken wij u om middels een privébericht contact met ons op te nemen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 26 augustus 2016 om 10:13 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Janaloveskary