Klacht: Gedrag medewerker PostNL

op 10 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het gedrag van de medewerker(s) van PostNL laat te wensen over.

Een pakket achterlaten in een afvalcontainer achter in onze tuin kan echt niet!

Schade aan privé eigendom veroorzaken tijdens bezorging kan gebeuren. Had overigens voorkomen kunnen worden, in dit geval te wijden aan lui gedrag bezorger. Dat de klacht-/schadeafhandeling vervolgens maanden op zich laat wachten, is onacceptabel!

Als je na lang wachten eindelijk de PostNL klantenservice bereikt, dan kunnen klachten niet in het KRS worden teruggevonden.

Spoedige klachtafhandeling.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 weken geleden - Geachte heer van der Helm, Hartelijk bedankt voor uw bericht, Ik vind het heel kwalijk dat er een pakket bij u onbeheerd is achtergelaten en dat er eerder schade aan uw privé eigendom is ontstaan. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er een klacht is opgemaakt over het feit dat er een pakket onbeheerd is achtergelaten en dit zal met de betreffende medewerker worden worden besproken om dit in de toekomst te voorkomen. Ook de andere melding heb ik teruggevonden en ik vind het het spijtig om te vernemen dat dit nog niet is opgelost. Volgens de laatste melding in de klacht heeft de leidinggevende op het bezorgkantoor dit verder opgepakt nadat u ons schriftelijk aansprakelijk heeft gesteld en staat er ook vermeld dat er een bericht naar u is gezonden. Klopt het dat de teamcoach contact met u heeft opgenomen en zo ja wat voor afspraken zijn er precies gemaakt? Is er een termijn genoemd wanneer er eventueel weer contact zou worden opgenomen? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht David van der Helm

3 weken geleden - Goedemiddag, De leidinggevende / teamcoach op het bezorgkantoor heeft, na onze schriftelijke aansprakelijkheidsstelling, niet van zich laten horen. Wij zijn dus nog steeds in het ongewisse. Met vriendelijke groeten, David van der Helm

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte heer van der Helm, Bedankt voor uw reactie. Ik vind het spijtig om te vernemen dat u nog geen nieuwe reactie heeft ontvangen, waar ik u graag mijn excuses voor aan wil bieden. Ik heb langs deze weg een nieuwe melding voor u doorgegeven, met het verzoek dat er vanuit de betreffende afdeling contact opgenomen wordt zodat dit opgelost kan worden. Ik ga er vanuit dat er binnen 3 werkdagen contact met u opgenomen wordt om de voortgang te bespreken. Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 12 oktober 2017 om 11:31 geantwoord

Geachte heer van der Helm,

Aan de hand van de nieuwe melding die we hebben doorgegeven heb ik gezien dat deze nare situatie inmiddels zou zijn afgehandeld. Mijn excuses voor alle overlast die u hiervan heeft ondervonden.

Heeft op 12 oktober 2017 om 12:44 geantwoord

Opnieuw factuur ingediend met schadebedrag. PostNL is nog niet over gegaan tot uitkering...

Alle klachten die gemeld zijn door David van der Helm