Klacht: gedrag in verkeer

op 11 maart 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

met busje over weg met geslotenverlaring (eenrichtingweg|) door natuurgebied en opdringerig toeteren naar fietser voor hem

Gewenste Oplossing:

Ald de busbestuurder zich aan de regels houdt; dus niet tegen de richting in over de Kuillaan in Heiloo rijdt.
betrof; geel busje van DHL op 9 maart 2020 om 13.56 op de Kuillaan te heiloo

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

6 maanden geleden - Goedemiddag,Bedankt voor uw bericht.Dit is uiteraard niet de bedoeling en ik zou graag de bezorger hierop laten aanspreken. Heeft u toevallig het kenteken kunnen noteren? Dan kan ik dit na laten gaan door mijn collega's en de klacht uitzetten.Ik hoor graag van u!Met vriendelijke groet,Eveline DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht wimgrootendorst

6 maanden geleden - Ik heb helaas geen kenteken kunnen noteren Misschien kunt u asn de hand van plaats en tijd de chauffeur achterhalen? Ik elk geval fijn dat u iets met de klacht doet!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 maart 2020 om 10:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Omdat DHL behoorlijk wat netwerken heeft en wij van DHL Parcel zijn, kunnen we helaas zonder kenteken niet achterhalen wie de chauffeur was op basis van tijdstip en locatie. We willen wel graag wat met uw klacht doen. Laat het ons dan ook zeker weten als er nogmaals iets voorvalt en u heeft een kenteken (of pakket nummer).

Met vriendelijke groet,

Jasmin

DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door wimgrootendorst