Klacht: Gediscrimineerd & Pakket Gestolen & Geen oplossing!!!!

op 10 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zojuist gesprek gehad met POST.NL klantenservice:

Klantenservice
Welkom bij PostNL. Je chat met Fleur. Waarmee kan ik je helpen?
4:44:28 PM
Ik
goededag iemand heeft een pakket verstuurd
4:44:40 PM
alleen het adres klopt niet
4:44:43 PM
Klantenservice
Goedemiddag! Dat is vervelend, helaas kan ik geen adressen wijzigen.. We zullen het aanbieden op het adres wat wij hebben gekregen. Wanneer de mensen daar het pakketje niet aannemen, zal het terug worden gestuurd naar de afzender.
4:45:35 PM
Ik
en wat als ze het wel aannemen
4:46:05 PM
dan is die gestolen
4:46:09 PM
Klantenservice
Dat kan ik helaas niet voor je veranderen .. Wij zullen bezorgen op het adres wat wij door hebben gekregen. Misschien kan je het oplossen met de afzender?
4:47:26 PM
Ik
en wat wil de afzender doen
4:47:35 PM
want jullie zeggen precies hetzelfde tegen de afzender
4:47:42 PM
Klantenservice
Misschien kan de afzender het nogmaals opsturen?
4:50:15 PM
u bent erg slim zie ik
4:50:26 PM
hoe wil de afzender dit 2 keer verzenden?
4:50:33 PM
Klantenservice
Dat zou je met de afzender moeten bespreken. Daarnaast word ik niet graag beledigd. Ik ga de chat sluiten. Ik wens je nog een fijne dag.
De Klantenservice medewerker “Fleur” geeft dus aan dat een fout bij post.nl mijn eigen probleem is , iets wat ik heb gekocht zal wel 2x verstuurd kunnen worden , iets wat tweedehands is , daarna gebeld met “Fleur” van PostNL omdat de chat was afgesloten , toen werdt ik gediscrimineerd door Fleur.
Fleur heeft in het 6 minuut durende gesprek aangegeven dat het mijn probleem is dat de adres niet klopt ,(terwijl deze goed was aangegeven bij de afzender) , daarna heb ik gezegd de afzender heeft een bewijs dat het adres wel goed is opgeschreven en op de bon , daarna werdt ik beledigd door Fleur, ze heeft gezegd meneer ik ben hier klaar mee met zulk soort volk als jullie.
hierop heb ik gevraagd sorry wat zegt u nou? welk volk?
Toen reageerde ze met het antwoord u bent zeker een marokkaan daarmee bedoel ik zulk volk als jullie, u ook fijne dag.
Kortom mijn pakket is gestolen / verdwenen door PostNL , daarnaast ben ik beledigd / descrimineerd okal ben ik geen marokkaan, maar gewoon puur hollands.

Het pakket ontvang en een excuses van medwerker: "Fleur"

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 10 oktober 2017 om 16:55 geantwoord

Geachte heer Deniz,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat uw pakket naar een verkeerd adres is verstuurd en dat u erg ontevreden bent over de manier waarop u geholpen bent bij de klantenservice. Allereerst mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat u na dit voorval reeds opnieuw contact met ons heeft opgenomen via social media. Naar aanleiding van uw bericht is uw klacht gemeld bij de verantwoordelijke afdeling. Uw informatie zullen we gebruiken om onze dienstverlening te kunnen verbeteren en herhaling van dit soort situaties te voorkomen. Omdat de melding intern wordt afgehandeld ontvangt u hier verder geen persoonlijk bericht meer over. Voor een oplossing omtrent het verkeerd geadresseerde pakket adviseer ik u contact op te nemen met de afzender.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door Ricky1996