Klacht: Gebroken post

op 18 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De order die ik heb ontvangen door Dhl was gebroken. Er zaten 2 foundations in twv 50 euro die verpakt waren met bubbels. Toen ik de verpakking kreeg zat er een scheur in met foundation vlekken. Voordat ik het opende, heb ik er fotos van gemaakt. Ik heb bewijs van de aankoop en verzending.

Gewenste Oplossing:

Ik wil het graag vergoed krijgen van mijn kosten. En hopelijk zijn jullie er volgend keer zorgvuldiger over de verpakkingen die jullie afleveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Yasmin09