Klacht: Gebroken Lp

op 12 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Plaat is verstuurd met Nr RA 8298 8667 1 IT
3SRIMU9516387.

Plaat is 100% zeker en veilig verstuurd door verkoper, ik heb een foto daarvan.De postbode hier in Nederland heeft de doos gebogen en geprobeerd om deze zo door de bus te krijgen!!!!!!!!
Dit is niet de eerste keer..een paar maanden geleden ook al en toen lag de doos ook dubbel in de bus.Ik vindt dit echt ABNORMAAL!!!!!
Deze plaat heeft mij 93 eu gekost…wat nu???
Doos is 5 augustus aangeboden en toen afgeleverd op het postkantoor in Wateringen, omdat er niemand thuis was.
Een hele hele boze klant ­čÖü
Peter Nederpelt

Gewenste Oplossing:

In ieder geval mn geld terug.Verkoper treft geen blaam

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 augustus 2016 om 11:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer Nederpelt,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending beschadigd bij u is aangekomen.
Allereerst mijn excuses hiervoor.
Ik zie dat u deze klacht ook telefonisch bij onze klantenservice heeft ingediend en dat er een onderzoek voor u is opgestart. Binnen 4 werkdagen zal er door de desbetreffende afdeling contact met u worden opgenomen.
Ik raad u aan om vanaf dat moment contact te houden met de behandelaar van uw case.
Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.
Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door peetneet