Klacht: Gebroken aangekomen bij geadresseerde

op 06 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op woensdag 31-08-2016 een pakketje verzonden en het is kapot aangekomen bin de geadresseerde.
Ik heb het heel goed ingepakt en had geen ruimte meer om te schuiven. Ook heb ik 2x op de verpakking geschreven met dikke zwarte stift “NIET MEE GOOIEN”
Tracknummer is: 3SDFC6609845434
Geadresseerde:
I. Morozova
Vlet 22
4251DE Werkendam.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als de geadresseerde het bedrag tegoed krijgt.
€11,75

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 september 2016 om 16:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Erg vervelend te vernemen dat uw verstuurde pakketje beschadigd is afgeleverd bij de ontvanger, allereerst mijn oprechte excuses hiervoor. Uiteraard kunt u hiervoor een schadevergoeding bij ons indienen. U kunt dit doen door het claimformulier op de website in te vullen en naar ons toe te sturen per e-mail/post. U kunt het formulier hier vinden: https://dhlparcel.nl/nl/particulier/service/faq/hoe-kan-ik-een-claim-indienen-restitutie-aanvragen

Graag bij dit formulier een waardebewijs en foto's van de schade toevoegen.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door 24008001957