Klacht: Gebroken

op 05 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

In mijn pakket was belangrijke cd omdat die niet in de brievenbus past bezorger heeft met kracht er in gedaan en de cd is gebroken.

Ik heb altijd wat besteld is goed gekomen maar deze keer was belangrijk voor mij.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw Jafari, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het spijtig om te vernemen dat uw pakket beschadigd is aangekomen. Voor het ervaren ongemak wil ik u graag mijn excuses aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht. Is het pakketje met een 3S-code verstuurd? Zo ja, zou u deze code als reactie op dit bericht mee willen sturen? Met behulp van die code kijk ik graag wat ik in deze situatie voor u kan betekenen. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 05 juni 2018 om 10:43 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens enof aanvullende informatie van u nodig.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door NaimJafati