Klacht: gebrek aan verantwoordelijkheid

op 16 juni 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Klacht
OL blijft de verantwoordelijkheid afwentelen want als BOL niet de service kan leveren die ze met nieuwe producten wel levert, dan moet ze stoppen met tussenpersoon te spelen.
BOL rekent trouwens 1,99 euro servicekosten aan. Waarvoor dienen die 1,99 euro als er geen service wordt geleverd?
BOL weigert 10 euro compensatie maar stellen zelf ook geen ander bedrag voor.
Het blijven dovemansgesprekken.

Gewenste Oplossing:

Gewenste Oplossing
1. als BOL fout erkent
2. als BOL een tegoed van 10 euro boekt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 16 juni 2016 om 09:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste heer De Voecht,

Hartelijk dank voor uw nieuwe melding, vandaag stuur ik u een e-mail.

Ik wens u een fijne dag en hoop dat de zon schijnt vandaag in België.

Groet,
Tony - bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door wapemaca