Klacht: gebrek aan respect voor de klant en een service van niks !

op 25 maart 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Om te beginnen heb ik en kapote kast gekregen vieze matras en mijn tapijtje is niet geleverd. Heb tot 4x toe gebeld ze verbinden me door vervolgends wacht ik alles in totaal 20 minuten maar het contact wordt dan verbroken waarbij ik nog een keer bel en mev mij na 4x bellen pas zet dat ze me niet kan door verbinden omdat het magezijn het hel druk heeft en me dan ook vervolgends zegt;wat u me nu allenmaal zegt boeit mij niet!
En dat vndt ik gewoon absoluut niet kunnen en ben ook helemaal klaar met Leenbakker ik zal er ook NOOIT meer wat bestellen wat ze hebben een service van NIKS !!!

Gewenste Oplossing:

Dat mijn 30,- euro gewoon verekend wordt met mijn bank (volgene bestelling die vandaag geleverd wordt) en voor de rest hoe ik niks meer te weten of horen van Leenbakker want ik ben er helemaal KLAAR mee!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door MvLimaPires