Klacht: Geboortekaart niet aangekomen

op 11 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het opsturen van 1 geboortekaart is deze helaas niet aangekomen.

En dan ook net bij 1 van de belangrijkste personen…

Misschien dat deze alsnog ergens bij jullie ligt… het gaat om de fam. Walop delftweg 285 rotterdam (de Zweth)

Anders graag een vergoeding van €3.50

Gewenste Oplossing:

Gevonden geboortekaart van feyenoord met foto baby in witte envelop tav fam. Walop

Vergoeding 3.50

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 augustus 2017 om 15:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Hemelop,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het erg jammer om te horen dat uw geboortekaartje nog niet is aangekomen. Juist wanneer u zulk goed en speciaal nieuws wilt delen is het extra jammer wanneer dit niet aankomt. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Ik kan helaas niet achterhalen waar uw poststuk nu is. Wat ik wel wil doen is een melding voor u doorgeven, zodat we kunnen kijken of dit vaker voorkomt, en zo nodig ingrijpen. Kunt u daarvoor aangeven op welke datum u het poststuk heeft verstuurd, en wat de volledige postcode van het bezorgadres is?

Ik zie uw antwoord graag tegemoet,

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 11 augustus 2017 om 15:06 geantwoord

Het kaartje is dus gewoon weg! Ik wil mijn 3.50 terug dan kan ik een nieuwe bestellen! Dit is een fout door postnl... niet de mijne!

Alle klachten die gemeld zijn door ElizaHemelop