Klacht: afpraak niet na komen

op 07 oktober 2019 over Geas Energiewacht in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

elke keer als je belt moet je 40 min aan de telefoon wachten
voor dat er een medewerker je te woord kan staan

2 je maakt een afspraak met een monteur stopt briefje in de bus
belt niet een aan en bewoners is gewoon thuis

3 laten bewoners en huurders 14 dagen in de kou zitten zonder verwarming

Gewenste Oplossing:

Hun afspraken na komen en vlugger de telefoon opnemen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Geas Energiewacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Geas Energiewacht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door STJA