Klacht: Geannuleerd voordat verzonden was

op 28 juni 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Enige tijd geleden klikte ik de site van Detox aan wilde kijken wat dat ging kosten. Kreeg geen bedrag te zien maar was gelijk factuur aangemaakt. Gelijk mail gestuurd dat ik dit niet wilde kreeg mail terug dat z.g.n al verzonden was. Echter kreeg pas 5 dgn na die mail binnen. Werd niet eens aangebeld anders had ik aan de deur geweigerd. Gelijk op pakketje retour afz. gezet, en weer op brievenbus gedaan. Dit ook op mail medegedeeld weer krijg je natuurlijk geen antwoord meer van ene Frans Jacobs. Krijg ik tot mijn verbazing 22 juni herinnering van openstaande factuur. Gelijk weer gemaild dat ik dit niet ga betalen omdat het gelijk retour gestuurd is. Krijg reactie van die Frans Jacobs op 23 juni dat ze niets hebben ontvangen z.g. Weer op gereageerd geen reactie ontvangen, krij ik tot mijn grote verbazing vandaag weer een mail, dat ze onlangs pakketje retour hebben ontvangen dat niet compleet is. Zou open zijn gemaakt en er zouden pillen uit zijn. Dit is absoluut niet waar, ik heb het ongeopend met retour afzender erop weer op de post gedaan. Heb net gelijk weer gereageerd, maar vind dit schandalig, lijkt wel of ze om geld verlegen zitten en liegen alles aan elkaar. Zijn er meer mensen die veel problemen met hun hebben.

Mvg. B.

Als dit hele handeltje ongedaan word en ik geen herinneringen meer ontvang, en eis een creditnota voor iets dat op tijd geannuleerd is en ook ongeopend geretourneerd is.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 13 juli 2017 om 13:15 geantwoord

Beste Bellinda,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode, voor vragen betreffende de bestelling welke is geplaatst en ontvangen goederen adviseren wij om contact op te nemen met de webshop. De gegevens van de webshop staan rechts bovenaan de e-mails en brieven vermeld welke wij toesturen.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Heeft op 13 juli 2017 om 15:38 geantwoord

Nee ben niet akkoord met de oplossing, wat hierboven beschreven staat schiet ik niets mee op. Ik heb oen ook telefonisch contact gehad met Billink, hun versturen nl de fakturen, heb gevraagd wilt u wel melding maken dat ik gebeld heb, blijkbaar niet gebeurd, anders krijg ik niet dit antwoord. Nogmaals faktuur word niet betaald en Billink regelt dit maar met de webshop, pakket is tijdig geannuleerd, volgens webshop al weg, maar kreeg het heel veel later nadat contact was geweest dus kan nooit dat toen al verzonden was. Gelijk ongeopend retour afzender gestuurd, over gebeld nav herinnering factuur, toen hadden ze het zg, niet binnen gekregen. 1 dag later ontvang je mail, enkele dagen geleden hebben we u pakket retour ontvangen maar was geopend. De grootste leugen die er bestaat een dag ervoor hadden ze het zogenaamd niet ontvangen, en zou geopend zijn geweest. De grootste leugen die er bestaat. Ik wil creditnota en excuses van het bedrijf en hoef er nooit iets meer van

Alle klachten die gemeld zijn door Bellinda Zwitserloot